Han är Mr upptagen

Här är jag igen. Är lite småseg på det här just nu. Hur som helst så jag jag vid frisören igår och det blev faktiskt kanon bra. Nu har jag lite mörkare hår än förut, men precis som jag vill ha det.
Pappa hämtade upp mig efter och vi åkte till team sportia för att försöka få tag i ett par bra fotbollskor, utan framgång dock.

Hade sovmorgon imorse och nationella muntliga i matte. Det gick helt okej. Resten av dagen rullade på som vanligt. Julia kom hem till mig efter skolan och vi laddade hennes mobil innan vi cyklade ner till glassbaren för årets första glass. Nu är våren verkligen här. Det sista vårtecknet har kommit, glassbaren är öppen!!
Vi träffade På Markus och Jonte mitt i glassätandet också, så vi fick väldigt trevligt sällskap. Bilder kommer faktiskt, när segproppen Julia tar sig tid att ladda över dem till datorn. Det kan ta tid. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0