Funkytown

Än en gång är jag tillbaka här. Ligger just nu och dubbeluppdaterar lite. Känns bra. Vi tog oss till semifinal i krullis cup efter vinst i alla fyra matcherna vi spelade igår.
Nu är det bara att hoppas att det går vägen imorgon, vi har ju trots allt bestämt oss för att vinna krullis i år.
Idag har jag gått omkring i mjukiskläder och slöat hela dagen, inte nog med att jag gick upp på tok för sent, så har inte gjort någonting vettigt idag. Jo, jag har torkat av vardagsrumsbordet... hm. Sen tränat förstås och det tillhör väl det vettiga antar jag. Idag har varit en sådan där seg dag när det känts som om jag har haft sirap i hela huvudet och trampat omkring i lera. Happy me. Nu tänkte jag tagga om så att vi vinner imorgon. Imorgon blir en bra dag, har det på känn liksom. Kommer att virra bort mig i min sköna stad. Låter som om vi skall spåra va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0