Back to you

Imorse hade vi valfri lektion som jag valde bort och tog lite sovmorgon istället. Så vid fem över nio var jag på plats i skolan. Matte. Matten gick jag cyklade bort till badet tillsammans med Felicia och Zandra. Vi badade tjejerna i klassen tillsammans med 97 och det gick helt okej. Cyklade tillbaka till skolan och hade hk, fick tillbaka ett prov som var grymt. Vi gjorde också, indiska köttfärsspett utan köttfärs och spett... indiska? Sist var vi i aulan och lyssnade på något om gymnasiet.
Ikväll har jag tränat och därför är jag död nu. Imorgon är det fredag... och... det kommer att bli en grym helg! Jag vill också bara säga att jag har inte tryckt i mig en enda våffla idag. Nej för Julia lyckades lura i mig att det var våffeldagen i tisdags. Spån Julieee!

Love you people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0