Ace Ventura

Det spårade lite halvt igår, men det var grymt. Väldigt trevlig, blev lite nattmat innan jag somnade gott. Idag var det inte lika trevligt, helt död som jag var tog jag mig upp ur sängen och gick hem i vintervädret. Tur att det inte blåste och hade sig. Somnade när jag kom hem och sov några timmar, det behövdes.
Annars har idag bara varit en degar dag, gått omkring och inte gjort så mycket. Cyklade bort till Vic tillsammans med Mathilda för att hämta lite saker som jag har lämnat kvar där, bland annat min mobilladdare, för min mobil har varit stendöd hela dagen. Vi köpte också båda Ace Ventura filmerna som vi kollat på ikväll, så har också fått skrattat lite idag. Skall gå och lägga mig snart, är fortfarande lite halv död. Jag är lite arg, Barcelona spelade lika...

Godnatt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0