Avslutning

Rebusjakten igår, gick fort, om det inte ha-de varit för en klass som kom hundra år senare. När vi var klara gick jag hem och hängde med en vän större delen av dagen, innan jag och laget samlades på P18 för vidare färd mot När. Vi spelade mot Gotland södra och vann med 9-3, kändes bra. Vi stresskörde typ till stan sen för att jag skulle hinna till ica maxi innan det stängde. Senare blev det en liten sväng för mig, Julia, Vickan, Sigge och Viktor i Sigges bil innan jag somnade gott.

Skolavslutningen med 95 är över, eller inte riktigt eftersom jag träffare dem ikväll. Det var ett känsoladdat klassrum när vi skulle lämna, det rann om kinderna. Det blev tårtaätning, present och betygsöppning. Julia mötte upp mig när allt var klart, vi gick hem till mig en stund innan Sigge och Viktor hämtade upp oss. Vi åkte och handlade lite kakor och hade sen picknick på mitt golv. Nu skall jag till affären en sväng innnan jag fixar i ordning mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0