Midsommarblomsterochsolsken

Jag lever trots midsommarhelgen. Midsommarafton var bäst. Dagen efter var lite mindre bra. Det bjöds på god mat, skratt och musik ute i Åminne med nära vänner, det kunde inte bli bättre.
Åkte hem med Viktor igår mitt på dagen någonstans och när jag kom hem däckade jag i min säng innan pappa ringde och sa att vi skulle åka ut till morfar och äta mat så jag pallrade mig upp och följde med. Det var trevligt faktiskt. När jag kom hem igen somnade jag och där tog min dag slut.
Nu är jag vaken igen och ska äta frukost. Pigg och glad förstås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ofta dricker du?:)

2010-06-27 @ 12:22:23
Postat av: Amanda

I princip aldrig :)

2010-06-27 @ 13:21:23
URL: http://amanda.bjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0