I want to be with you

Många på fotbollsträningen ikväll, kul som fan för det händer inte allt för ofta. Men självklart har jag åkt på benhinneinflammation, så det blev inte så mycket träna för min del. Lite teori efter blev det dock.
Jag cyklade hem tillsammans med Emily och Malin, så jag fick en liten pratstund med dem. Duschade, åt mat och gjorde i ordning mig innan jag cyklade bort till Vickan där också Julia var. Sigge kom sedan och hämtade oss och på vägen ut till kalkbrottet hämtade vi upp Matte.
Det blev inte så mycket bada för min del, bara för Mattes. Jag kom hem för en stund sen och ska snart sova. Jag dör vad trött jag är. Imorgon blir en lång dag, men innan  dess... lite sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0