:)

Jag är på bra humör idag. Det finns i princip bara en sak som skulle kunna förstöra min dag idag. Humöret är iallafall på topp, trots dåligt väder. Jag har fått tillbaka min dator som lämnade mig i vintras, då windows bara försvann. Nu är det hel igen och jag är glad.

Har varit borta härifrån några dagar. Men här om kvällen var vi hemma hos Fanny och fikade för att hon fyllde år. Har också dem här dagarna hunnit ta en sväng till blå lagunen med Ante, Dennis, Vic och Julia. Vi träffade kor och lärbrobor. HA. Igår hängde jag med Hanna, Nikki och Vic i almedalen, lite halvdant väder, men det fungerade. På kvällen blev det träning och jag fick umgås med Emily. Vi tog en sväng på maxi, handlade lite och åkte sedan hem till mig. Sen kom Zuggis och hämtade oss och vi åkte hem till Matte, där också Julia och Vic var. Känner att jag stressade mig igenom detta inlägg och det gjorde jag också.

Kan vara överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0