Det är den 18 Juni

Igår åkte jag, Viktor och Matte ut på högklint för att hänga i solen hela dagen. Det blev lite chokladbollsbak och sedan vaknade en Viktor till som hängde med oss. Senare åkte vi till stan och hämtade upp Oskar för vidare färd mot Hällarna där det blev lite vidare häng i solen. Viktor körde hem mig efter ett tag, då cyklade jag och mötte upp Emily. Vi tog oss ner mor hamnen och glassbaren där resten av vårat lag var, vi  åt glass och pratade lite. Sen kämpade jag och Emily oss upp för alla backar igen. Jag åkte hem och duschade. Sen fick jag besök, av tio stycken som var sugna på att se fotbollen. Bra kväll, tills lite halvdrama. Hu. Nu vaknade jag precis, det blev lite senare än planerat igår, för jag och Viktor åkte och våldgästade Sigge. Vi åt bullar och vattenmelon, mums!
Vad jag skall göra idag är fortfarande lite oklart och jag tror att det kommer sluta med att jag städar. För tittar man ut så lockas jag inte direkt av att vara ute. Vart är solen? Förresten så är jag på lite halvdåligt humör idag och jag ser fram emot att få träffa Julia ikväll, my sunshine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0