Commander

Igår blev det lite mat och fika hemma hos Julias pappa för att fira Julias födelsedag i förskott och hennes pappas förstås som fyllde år igår. Vi fick sedan skjuts hem till Vickan, jag och hon. Julia försvann vidare hem. Blev inte så lång vistelse hemma hos henne, då Sigge kom och hämtade oss innan vi hämtade upp Viktor och matte för att åka ut till Kyllaj. Det var länge sen vi var och såg på barnhemmmet och jag gör framsteg varje gång och kommer närmare huset. Kanske så vågar jag gå in snart, eller? Det blev också en sväng till Sigges pappa för att hämta hans jacka, det var en trevlig kväll. När jag kom hem dog jag direkt i min säng och vaknade runt tolv idag utvilad och klar. Jag, Viktor och Sigge åkte in på stan för att möta upp Vickan och göra lite ärender. Det mesta är klart nu och vi satsar på en grym midsommarhelg. Jag, Viktor och Sigge åkte sen och solade oss lite på hällarna, det blev också en sväng på pastavagnen innan jag fick skjuts hem. Sitter lite vid min älskade dator och väntar på att klockan skall bli tillräckligt mycket för fotbollsträning. Skall nog också umgås med mina tjejer Julia och Vic ikväll. COMMANDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0