Baby I

Igår blev det stan tillsammans med mamma och pappa, jag köpte min iphone, som nu officiellt är min nya älskling. Köpte lite annat smått och gott också. Vi tog en lunch på Ringduvan, sen kom Felix och gjorde oss sällskap. Vi hängde omkring en stund på stan, innan vi åkte vidare och släppte av Felix hos Nasser. Det blev att titta på träningen igår, för jag har benhinneinflamation. Så det kommer bli en träningsfri vecka. Det  blev lite häng med Julia igårkväll.

Idag blev det upp tidigt för stranden och faktiskt så jag jag fått lite färg, bara lite. Skönt var det iallafall, jag som vanligtvis hatar stranden. Ska gå och köpa pizza snart, sen blir det tiljans talanger och fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0