Back to you

Det låter konstigt och är helt sjukt. Men jag dras faktiskt hela tiden tillbaka hit, till denna blogg. Jag läste igenom lite gamla inlägg och det här stället för med sig för många minnen, så jag har svårt att lämna. Jag antar att jag är tillbaka. Det är ändå bara jag som uppdaterar partycrowd.

Hur som helst. Jag borde sova, men har lite för många tankar i huvudet just nu för att kunna lägga mig ner och koppla av. Imorgon väntar ett hemskt avsked, trots att det inte dröjer länge innan återseende. Det är lite kamp och ammunition som väntar för min vän Suggis, det är det jag pratar om, lumpen alltså.
Imorgon blir det också match, förmodligen bänkmatch för min del. Men hur som helst, min första a-lags match. Härligt värre. Jag borde sova snart och skall sätta klockan på 07:00, för att cykla ner för alla backar, ge bort en stor kram och ta sig upp igen. En vän håller mig lite kvar vid datorn just nu, för fin för att lämnas. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0