När planeterna stannat

Jag lever. Just nu kan jag jämföra mitt liv med ett elektrokardiogram eller något liknande. Allt är så upp och ner. Jag är så förvirrad och det finns nog ingen som längtar mer till onsdag än jag då vi går på lov. Det skall bli så fantastiskt skönt, jag kan inte ens beskriva känslan. Jag håller på att plugga ihjäl mig så mitt liv kanske inte går upp och ner att änge till, mitt ekg kanske blir ett rakt streck snart. Nästan i alla fall. Dagen idag har bestått utav skola, lite mer plugg, fika tillsammans med Karin och Felicia, sen kom Julia även hit och pluggade tillsammans med mig.  Nu har jag precis duschat och fixat på mitt rum, snart skall jag sova så jag är pigg till pulkaåkningen imorgon på idrotten. Åh, vad jag längtar...

Förresten så tycker jag det är jätteroligt när alla mina vänner lämnar mig på denna kalla ö för värmen. Jätte verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0