Jul

Jag är ledsen, men jag vet inte vad jag skall skriva. Så fort jag börjar på något, så känns det fånigt, så då suddar jag ut det och börjar om. Detta känns också fånigt, men det får det göra.
Jag skall försöka få ur mig någonting klokt, som att julafton var bra och det glädjer mig att det alltid går till på samma sätt. För det kan inte vara bättre. Vi firade alltså som vanligt med släkten hemma hos morfar med god mat och fina klappar. Idag blev det att åka till min morfar nummer 2, som Julia så fint kallar honom. Där bjöds det på mer god mat och fina klappar. Woho, det var min jul, visst var den kul?

Förresten så halkade jag idag... inomhus... på en skolkatalog. Hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0