Bigger than us

Nu är det mesta av pluggandet över, har bara två saker kvar att göra och jag känner mig nästan fri, gud så härligt. Igår lämnade Karin mig och ön, det känns lite sorgligt. Ännu mer sorgligt kändes det när hon skickar sms imorse och säger att hennes flyg är inställt och att dem inte kan åka iväg till Australien innan måndag... Annars igår så umgicks jag med en vän hela kvällen...  Idag vaknade jag sent och följde med pappa på stan en sväng för att köpa julklappar, blev även en sväng på ica maxi och jag som skulle köpa fotoramar hittade inte vad jag levade efter.
Just nu sitter jag och väntar på att min moster skall hämta mig och Mathilda så att vi kan vara barnvakt åt mina två absolut finaste. Skall bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0