Varmt

Det är varmt idag, härligt. Men synd att man hade planerat annat så att man inte kunde ligga på stranden idag. Håret blev bra i alla fall, nöjd. Jag cyklade hem och vände efter att jag varit vid frisören, jag åkte då in på stan med mamma och Nikki. Vi kollade runt lite och träffade också Felix och Sebastian. Det blev inget inköp för mig idag men jag hämtade ut ett paket från h&m där det låg lite fina grejer till mig. På hemvägen blev det också pastavagnen sen somnade jag gott i min säng när jag kom hem. Sovit stenhård fram tills nu och nu väntar det träning. Efter det blir det hem, duscha och fixa i ordning mig. För ikväll skall jag träffa fina Fanny. Vi skall ta en fika på stan. En mysig kväll helt enkelt. Skall bryta allt med en jobbig sak så här på slutet, jag jobbar imorgon... Usch. Nu skall jag byta om för träning. Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0