Tar aldrig slut

Har varit lite låg idag, eller mer än vanligt för den här tiden. Det är något som är påväg att knäcka mig, det sitter liksom bara och skaver som ett skavsår i för hårda skor. Jag hatar att vara ensam men trots det så har jag legat inne själv i min säng hela dagen. Datorn har hjälpt mig lite ifrån ensamheten. Tur det.
Ikväll kravlade jag mig ur sängen och iväg till träningen, det gick helt okej. Men man märker att det är något som skaver. Jag cyklade bort till a7 efter träningen och såg sista halvtimmen av copa, jag och pappa gick sedan hem och på vägen stannade vi och åt. Jag ligger nu åter igen i sängen, ensam. Funderar på vad jag skall hitta på. Jag kommer ligga här med datorn till sällskap. Imorgon börjar p18 cup, känns jättebra i dessa tider. Så jag har något att göra på dagarna och komma bort lite. På grund av det borde jag sova i tid ikbäl, det blir upp tidigt imorgon. Jag skall döma imorgon också. Shit. Jag måste leta reda på visselpipa och klocka. Jag dör. Nu skall jag hänga då. Här hemma. Själv. Med datorn. Förstås. Vilket deppinlägg. Jag skall sluta nu. Ni förtjänar bättre. Puss.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hejj! :) <3 Har frågestund på bloggen så ställ gärna lite frågor! ;) Kram Ida!

2010-08-07 @ 16:01:29
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0