Halo

Som sagt, der var en grym lagfest i lördags. Efter det gick jag hem en stund, skrev mitt förra blogginlägg och cyklade och träffade min bästa. När jag kom hem igår slocknade jag direkt i min säng och sov den största delen av dagen. Vaknade till, såg lite simhopp och fotboll. Sen somnade jag om igen. Vaknade av att klockan ringde och när klockan ringer på sommarlovet innebär det att jag skall jobba. Usch. Imorse var det verkligen så där att jag bara ville stänga av, vända mig om och somna igen. Men jag klarade att ta mig upp till jobbet. Så jag har jobbat hela långa dagen, sen var det hem, äta lite och sova lite innan jag åkte iväg igen. Denna gång till P18 för att spela match med dff, 4-4. Orättvist resultat. Mmmmm. Ikväll blir det lugnt, jag är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0