Besvikelse

Sista jobbdagen gick bra, trots att jag var tvungen att klara mig utan Felicia. Fick gå hem tidigt också, tur var väl det, för som vanligt när jag jobbar så är jag sjukt trött. Det känns bra att det är över nu. Jobbigt dock att istället för att jobba börjar skolan. På tal om skolan så fick vi reda på klasserna idag, jag är glad för det. Saknar dock Felicia på min klasslista. Men det skall fixas. Måste fixas.
När jag kom hem från jobbet idag så slocknade jag stenhårt och vaknade 20 minuter innan träningen. Cyklade som aldrig förr och hann i tid. Puh. Träningen gick sådär, vet inte vad det är. Men jag är lite ur fokus, på något sätt. Hoppas det blir bättre nästa vecka.
Efter träningen blev det att se F92 landskamp Sverige-Norge på Gutavallen tillsammans med laget. Helt okej match. När jag kom hem nu så har jag ätit mat och är nu näst intill död, så sjukt trött. Tror jag skall sova snart även fast jag blivit hembjuden till Victoria på trevligheter. Men jag är verkligen så sjukt trött. Så jag skulle kunna somna när som helst. Och det skall jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0