Bara du du du du du du

Igår blev det träning, en dålig sådan för min del. Kändes lite jobbigt, men det blir att ta igen. Mat med laget blev det också efter. Åkte sen hem, duschade lite och fixade i ordning mig innan Viktor, Hannes, Sigge och Matte kom hit. Äntligen fick jag träffa fina suggis. Julia kom också efter att hon segat lite. Vi hängde hemma hos mig ett tag innan vi gick till statoil, eller jag och Julia gick, dem andra tog bilen. Vi handlade lite innan vi åkte ut på högklint och hängde där ett tag. Några av oss åkte sedan hem, jag låg i sängen och pratade lite i telefon innan jag somnade som et stock och vaknade vid tolv idag. Skönt som ja, jag vet inte avd. Trött på att jobba och gå upp tidigt. Idag har jag hängt omkring lite här hemma. Sagt tolv gånger att jag skall städa på mitt rum, mend et har inte gått så bra. Skall ta tag i det snart. Träffade Felix förut, vi gick till torgkassen och köpte lite gott sen satt vi oss på hans farmors bakgård. Vi åt och pratade lite. Han gick sen till jobbet och jag tog en sväng på stan. Dessvärre så hittade jag inte det  jaga skulle ha. Så blev lite ledsen. Men det släpper vi vaaaaa. Ikväll blir det match. Sen skall jag träffa min fina fina Emily. Jag dör. Bättre dag. Kan inte bli det vaaaa. Nu skall jag städa, kuli. PUSS PÅ ALLA

En sak till. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0