3

Idag. Lördag den 28 Augusti 2010 är det mesta bra, men det finns en sak som drar ner allt det där bra, bara så där. Jag sitter på ett sjukt dåligt samvete. Bara för att  jag hinner ta reda på sanningen innan jag säger saker och anklagar fast det inte stämmer.Jag skäms, min fina. Det var det. That´s it just nu. Annars är det toppen jag har fått vara med Nova hela dagen och Nikki. Vi har varit på biblioteket och läst böcker, fikat, lekt i almedalen och handlat godis på karamellboden. Fick också träffa Sigge på vägen hem. Imorgon åker jag till Stockholm och idag har jag fått en ny odd molly av mamma. Så det är bra. Förbaskat att det där skall dra ner mig så bara. Ikväll är det 50-årsfest som gäller. Min mormors bror fyller år, så här hemma håller alla på att fixa i ordning sig. Utom jag, just nu är jag lite för lat för det och jag känner att när jag kommer hem ikväll kommer jag totaldäcka i sängen direkt när jag kommer hem. Så fixa i ordning sig speciellt mycket är ingen idé.
Jag längtar tills imorgon, det skall bli så sjukt skönt. Hoppas på en toppenkväll nu, glömma bort det dåliga lite. Tänka på det bra. Nu skall jag fixa i ordning mig, men innan det, en random sak. Lyssnar på Britney Spears, gamla brittan liksom. Haha. PUSSPÅDI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0