Sol

Igår cyklade jag in till stan och mötte upp Helena, Farhia och Ida. Vi köpte födelsedagspresent till både Amanda och Zandra som skall firas i veckan. Vi mötte senare upp Zandra och Felicia, vi tog en mysig fika tillsammans med dem innan jag fick stressa iväg och möta upp Julia. Vi såg fotboll i rävhagen och det gick vägen för laget som jag höll mina tummar för. Efter matchen cyklade jag och Julia hem till henne och åt. Det blev en sväng förbi hennes pappa och sedan hem till mig där kvällen avslutades med film och godis.
Idag har jag spelat match, vi spelade 2-2 med nio spelare, så vi gjorde en helt okej match. Därför är jag helt död och får se om jag orkar röra mig någonstans ikväll. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0