Pärlor

Planerna inför denna helg ändras hela tiden. Men hur som helst, just nu ser planerna ut på följande sätt. Jag skall snart ta mig hem till Julia för att äta mat tillsammans med henne och hennes mamma sen skall vi bort och se endre-matchen för att sedan möta upp två herrar och gå hem till mig och ha en mysig hemmakväll.
Jag hoppas just nu på att planerna inte ändras så mycket.
Igår körde Ante mig och Julia till ica maxi. Måste skriva ett lite grattis i efterskott till honom. Han fyllde 18 år igår och tog på samma dag sitt körkort. Vi åkte i alla fall till ica maxi och köpte Ben & Jerry´s. Jag och Julia åkte hem till henne och hängde innan Ante, Dennis och Alex hämtade upp oss och vi åkte till det så kallade spökhuset i vibble.
Det var inte kul och jag var arg på Julia som kommit med förslaget. Vi har varit där förut, men då var det sommarkväll och inte alls lika mörkt. Det gjorde inte heller saken bättre att dem tre herrarna försökte skrämma oss ännu mer. Ante drar igång billarmet med hjälp av sin larmdosa. Jag gick på högvarv och det kändes som om mitt hjärta skulle hoppa ur.
Gårdagens frågetecken är hur man lyckas träffa på polisen på en bostadsgata i vibble en torsdagnatt i april. Nu skall jag göra mig i ordning lite. Vi hörs mina fina.

Min finaste och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0