Timglas

Imorse var det lättare än vanligt att gå upp, konstigt nog trots att man visste att man hade veckans nog segaste dag framför sig. Men det har trots allt varit en ganska rolig dag, jag och Helena är väl inte smartare än vi bevisat idag.
Det blev ingen träning för min del ikväll, har en lätt kvickad fot efter gympan igår och sen har jag varit på ett föredrag om emerich roth, väldigt intressant. Han hade även med sin kollega, Patrik som också var väldigt intressant att lyssna på, så jag kom hem därifrån för en stund sen och skall skall snart fixa i ordning mig och gå och sova, känner att jag nog börjar bli lite sjuk, så jag får se med skolgång imorgon.

Idag, med mina sämsta mobilbilder




Kommentarer
Postat av: Emilia

heej är allt bra? :)

2009-09-19 @ 12:41:02
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0