landet

Ja, jag är hemma efter att ha tillbringat två dagar på landet hos min mormor, det måste göras oftare, otroligt skönt! Hade Nova där ute också, så det var jätte bra. Vi har sett på fotboll och varit en sväng på stan, har nu ett par ny inhandlade converse. Imorse kom min tränare Peter förbi och hämtade mig hos mormor och sen åkte vi ut till Dalhem och spelade match, då vi vann med 3-1 trots att vi inte alls spelade bra, men det kändes ändå bra att gå därifrån med tre poäng.
I fredags var jag, Josefine, Fanny och Emelina hemma hos Fanny och såg när damerna spelade kvartsfinal och det gick inte längre för dem, men vi hade trevligt iallafall med pizza för hela slanten, kul att träffa dem igen.
Nu känner jag attjag typ behöver... sömn eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0