JAGTYCKERDETÄRSLUTNU

Det har varit en bra dag på skolsidan, kan bero på att jag har haft jour i biblioteket och det kan faktiskt inte bli så mycket annat än kul då, speciellt inte när jag har Helena vid min sida.
Klippa, klistra och måla, allt har jag gjort med vänsterhanden men det klarar jag. När skolan var slut stressade jag till hair cut, där jag klippte och slingade håret, så nu är det en aning mörkare än förut och luggen! Får ladda upp en bild imorgon så ni får se.
Kom hem och åt lite, sen gick jag ut och gick med Gry en sväng, vi tog vägarna förbi ica, vi handlade lite gott och jag fick med mig nya veckorevyn. Sen blev det bara lite tv hemma med hennes familj.

Kommentarer
Postat av: emma

ja , vi vill se en bild:D

2009-09-22 @ 14:03:10
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0