Happy ending

Kom precis hem, har haft en jätte trevlig kväll. Började med att Fanny och hit och vi pratade om nästan allt man kan prata om, vi hade sjukt med grejer att berätta för varandra, men det är väl så det är när man inte träffas så ofta. Sen tog vi oss neråt mot stan för att gå en sväng, träffade på massor med folk och hela kalaset slutade med rugby med  två killar vi aldrig träffat förr, sen tog det roliga slut när bollen försvann.
Ikväll har jag kommit på tre saker det är omöjligt att äta mcdonalds "glass med topping" när man har en gipsad arm (utan  att spilla då), jag älskar Fanny otroligt mycket och jag saknar förra året.

Imorgon är det lite fullt schema, mycket att hinna med, jag skall hem till min kusin och fira honom för att han fyller år, jag skall kolla på min match som jag verkligen önskar att jag kunde vara med på och sen har jag massor av plugg och då menar jag verkligen massor, jag har högar!

och jag käkar äpple som nattmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0