Dom tomma stegen

Dagarna går och inte ett endaste inlägg kommer ifrån mig. Men jag kan börja med att berätta om att jag fått en jätte fin lila arm, då den blivit gipsad efter en match i så här slutet av säsongen.
Så jag får inte spela klart säsongen med två matcher kvar och ja, jag är på väg att gå under.

Annars dem här dagarna har det varit mycket med skolan, så jag har pluggat en hel del, kan säga att det går jätte bra att skriva med vänster handen. Har också varit en hel del med Gry och vi har gjort lite allt möjligt, kollat på fotboll bland annat. Har träffat Julia någon dag också.
Idag är jag glad, för idag ska jag träffa Fanny och det var år och dar sen, jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Matilde

Åh, tacktack! :)

2009-09-19 @ 11:23:44
URL: http://matildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0