Halmstad

Igår träffades Halmstadsgänget för första gången sen Elitflicklägret, kul måste jag säga att det var, riktigt kul. Alla möttes upp på Säve där då Gry hade gjort upp sin femkamp, vi spelade också fotboll och dog inom oss av skratt när vi pratade om minnena. Senare pallrade vi oss bort till kanonen för bowling och pizza buffé. Grymt, trots att bowling inte är min starka sida. Allihopa tog sällskap hem och några lämnade vi på vägen mot busstationen för dem som skulle med bussen.
När jag kom hem blev det nästan bara hem och vända innan jag tog med en film och cyklade hem till Hanna, vi såg film och pratade om allt, så som vi brukar göra. Idag vet jag vad jag ska göra, PLUGGA, och imorgon börjar praiktiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0