I gotta feeling

Igår som sagt var det studie och yrkesmässa, i stort sätt var den väldigt dålig, det enda bra var att jag fick träffa Emil där. Annars gav den inte mig någonting, innan mässan körde jag och Helena lite pastavagnen mat, gott!
Igår såg jag också på Grys innebandy match med Mathilda, sen blev det plugg och oskyldigt dömd.

Idag var det svårt att kliva upp, det blev lite sent igår men till slut gick det. Dagen gick ganska fort och sjukt trött i fötterna var jag när jag kom hem från praktiken, vilade en stund och sen åt jag lite, innan jag cyklade iväg till fotbollsträningen, äntligen igång igen efter gips och allt.
Imorgon ska jag vara med Julia, det var länge sen, får se vad vi hittar på!

NU ÄR DEM MINA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0