Militääära

Igår självklart försov jag mig till distriktsträningen, så Annelie fick ringa och väcka mig innan hon hämtade upp mig, usch vad hemskt, hatar att försova mig. Men träningen gick iallafall relativt bra och det var verkligen kul att träffa alla igen. På hemvägen blev det mycket skratt med mig, Fanny, Emelina och Josefine i bilen.
Skyndade hem, duschade och åt sen mötte jag upp Julia, Sigge och Lina, vi cyklade till p18 och när vi kom dit fick vi sitta och vänta hur länge som helst innan vi åkte ut till Själsö och där fick vi också vänta sjukt inne innan ala militärer kom och vi började övningen, men kul var det, sjukt kul!
I och med den stora fördröjningen kom vi hem mycket senare än vad vi hade tänkt och därför missade jag Sverige-Danmark med Fanny, Emelina och Josefine, verkligen tråkigt.
Jag och Julia hade istället äventyr på cykel av någon anledning, vi kom hem till henne och åt mackor och slockade, ganska fort... nej, väldigt fort!

Idag var det upp tidigt för militär övning nummer 2, vi cyklade ut till p18 och fick även denna gång vänta, men som tur är inte alls lika länge. Vi fick göra lite annat idag och det var helt okej, värt det iallafall.
När jag kom hem, bytte jag om och cyklade nästan direkt iväg på träning, sen har jag bara duschat och städat mitt rum i stort sätt.'


Kallt

Nästan färdig sminkade för första övningen, friska?

Här var det klart

Wiee

Dance, dance, dance som tonerna från Lykke Li

Hej militäääära


Kul helg

Kommentarer
Postat av: Enmilsten

I was a dancer all along (8)

2009-10-18 @ 20:31:03
URL: http://enmilsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0