XIII

Jag funderar på hur Emil Steen kan ha 19 album på facebook och jag två, han är en väldigt knäpp person men förmodligen hade jag inte klarat skoldagarna utan honom, för någon stans är han bästa. Jag vill ge honom ett speciellt tack för dem super snygga bilderna som laddats upp på mig efter dagens våryra. Nog talat om Emil, jag kom hem för en stund sen och ikväll fick det bli en lugn kväll hemma hos Julia, vi såg en film som vi började se tidigare idag vid namn XIII, riktigt bra, vi kan ju bara tacka ante för tipset!
Just nu känner jag såhär, att jag behöver packa, verkligen, för om jag ska packa så att jag får med mig allt jag behöver så behöver jag börja flera dagar innan men nu är det bara en dag kvar, så imorgon får jag väl gå igenom väskan minst tio gånger, tankspridd som jag är, mh mh! Jag har även funderat på om jag ska blogga på denna resa eller om jag ska twittra, eller kanske göra inget av det, det återstår att se.
Jag ska sova om en stund, måste komma in i tiden, skall ju gå upp tidigt varje morgon, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Enmilsten

Aaw! Nu blev jag jätteglad :D Tack!

2009-05-22 @ 00:47:08
URL: http://enmilsten.blogspot.com
Postat av: Angelica

Din blogg är jätte rolig att läsa. :)

2009-05-24 @ 23:10:21
URL: http://laandergreeen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0