halmstad

JAG SKALL TILL HALMSTAD PÅ ELITFLICKLÄGRET, det var dagens bästa nyhet, dagens sämsta är att aik tog en vinst över hammarby med ett noll, men det blundar vi för då halmstad tar klart ett stort övertag öven den tråkiga nyheten.
Det har varit en helt okej dag idag, dock är jag lite avundsjuk på solbergaeleverna som varit lediga idag, för skoldadagen var lång och började med att vi gick orientera ute i regnet.
Resten av dagen flöt på och efter skolan körde mamma mig till frissan och jag färgade mitt hår, sen blev det fotbollsträning, en riktigt rolig träning. Oskyldigt dömd har börjat igen, mitt favoritprogram, äntligen har jag en serie att följa, nej nu ska jag sova, pusssspååree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0