söndag

Imorse var det att pallra sig upp i tid, äta frukost och byta om för att sen åka ut tíll Slite och spela match mot Graip, vi åkte ifrån Slite med en vinst, 2-0. När matchen var klar var det att skynda sig, för att åka ut till Träkumla där min mormor bor, hon fyller år imorgon så vi var där och åt mat och fikade lite. Fick träffa älsklings Nova och älsklings Ella.
När v kom hem bestämde jag mig för att åka med pappa ut till kapellshams där han skulle spela fotboll, i den matchen blev det annat än det blev i vår match, dem förlorade.
Nu är jag sjukligt trött, men jag måste ännu till affären så jag skall försöka tvinga med pappa ut till maxi, puuuusssppååårej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0