puss

Imorse eller igår morse blir det väl, så var det bara att pallra sig upp tidigt, så vid nio satt jag vid frukostbordet halvt redo för att spela match, vid 10 samlades vi på p18 och då var man laddad och klar.
Själva resultatet i matchen kanske inte var det bästa, men vi gjorde en grym match enligt min åsikt och många andras också för den delen. När jag kom hem sen så blev det till att äta, duscha och sen sova, jag sov faktiskt i tre timmat, men det var tre väl behövda timmar, trött som jag var.
Nu ikväll blev det så att jag och Julia tog oss en promenad, en riktigt lång promenad, skönt, snart är det dax för att sova. Imorgon ska jag städa hela nedre våningen, duktig jag!

Kommentarer
Postat av: emma,

vart din favorit veckans blogg? kolla i bloggen:)

2009-05-11 @ 08:43:35
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0