lång dag

allr blir så tråkigt utan dig

Dagen idag bjöd på modevisning på adelsgatan, där det visades upp nyinkomna vårkläder. Jag, Julia och hennes mamma var och tittade, det var ju några ansikten som man kände igen.
När modevisningen var klar tog vi en sväng på stan men det blev inga inköp, vi åkte sen och handlade lite mat som vi åt upp snabbt hemma hos Julia. När Julia skulle på dansuppvisning gick jag hem och solade på min baksida tillsammans med melissa horns låtar.
Duschade, åt mat och började en städning på rummet när Julia ringde och tyckte vi skulle cykla ner till strandprommenaden. Så det gjorde vi, Vickan kom också, vi grillade marshmallows och åt kex med ost, vi flyttade sedan oss bort till några andra och tillslut blev vi riktigt många.
Några av oss gick sen hem till Vickan och nu drog dem vidare på fest medans jag gick hem för att jag måste gå och lägga mig i tid, för imorgon startar serien, skall bli skönt att dra igång matcherna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0