klart det är nice

Igår spelade jag ju som sagt distriktslagsmatch, nervöst det innan men när matchen väl kom igång lugnade det ner sig, vi gjorde en bra match mot distrikt 93, då dem vann med 3-2.
Hoppas att det går min väg nu bara, annars döööör jag!

Idag var vi lediga för att tjäna in pengar som vi genom skolan ska skicka till människor som har det mindre bra ställt, bra idé tycker jag! Skönt var det med lite sovmorgon, men jag var ändå tvungen att pallra mig upp i relativt bra tid för att börja städa, så vid tio gick jag upp och åt frukost sen började den stora städningen.
Så jag städade hela köket, vardagsrummet och mitt rum, i vart enda litet hörn har jag dammat, för hundra kronor som jag inte ens skall ha själv, hehe.
När jag var klar med allt städande packade jag mina fotbollsaker och åkte hem till Julia där jag inte fick mycket klokt gjort, när klockan närmade sig halv sex åkte hon iväg och såg soarén som jag kanske egentligen borde sett.
Istället åkte jag ut till p18 och sprang tre kilometer och väntade på att träningen skulle börja, kul men litee oseriös träning blev det eftersom att alla var så trötta, i love my team!
Nu har jag precis duschat och ligger här i sängen med datan och äter lite godis, jag är sjukt trött så det blir snart borsta tänderna och sova för min del, sen börjar jag känna mig lite sjuk också, hoppas att det bara är inbillning, nu när det är helg och allt kan jag inte vara sjuk och än en gång ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men håll ut, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0