fredag

I skolan idag fick jag gjort det jag skulle få gjort, jag lämnade in arbetet som skulle lämnas in och det kändes faktiskt som en lättnad, ett lång och jobbigt arbete har det varit.
Vi har även fått den typ fjärde ändringen i vårt schema denna termin, så nu slutar vi 20 minuter tidigare på fredagar och 20 minuter på en fredag är faktiskt värdefullt när man egentligen slutar fem över tre.
Efter skolan fick det bli så att jag gick hem och sov en stund, innan jag hjälpte pappa med maten eller snarare så gjorde jag efterrätten plättar med hallongrädde, toppen! Trots all mat och efterrätt jag tryckte i mig så åkte jag och Julia ner till glassbaren lite senare på kvällen, vi åt glass och gick ut på piren, där det finns en hel historia att berätta om, dels att min sko gick sönder när vi blev jagade av två killar...
Vi träffade sen på en massa folk som det fick bli en stund tillsammans med innan jag och Julia samlade oss och cyklade hem till henne i regnet, där hemma har vi suttit och pratat en stund innan jag bestämde mig för att cykla hem innan regnet börjar vräka ner.







Kommentarer
Postat av: Becca

HAr du gått och blivit blond sötan? :)

2009-05-10 @ 13:47:14
URL: http://cruckets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0