en hel lång... dag

långa dagar
långa nätter
utan dig
Nu blir uppdateringarna bara sämre och sämre, jag lovar att jag ska förbättra mig och ändra lite i bloggen efter lite önskemål. Bra att ni ger mig lite feedback, så att jag kan förbättra.

Skoldagen idag var lång, som alla andra onsdagar och den toppades inte någon stans, kändes mest jobbigt idag. Glädjande nyheter började vi med imorse iallafall, dem närmsta två veckorna går vi bara tre dagar i skolan och resten av terminer är det massor av dagar som går bort då vi ska göra andra saker, nu närmar det sig dem soliga dagarna, just nu är det bara regn vart man än befinner sig.
Vår film vi spelar in på svenskan går också långsamt framåt, efter lite tabbar från olika håll har vi filmat klart scen tre, bara sju scener kvar då.
Kvällen bjöd på bio med mina systrar och Julia, hannah montana närmare bestämt, grymt bra film och det var fler än jag som fick blöta kinder. Nu har jag precis duschat och ska sova om en stund så att jag är pigg och glad imorgon, imoorgon är det en lång dag, men fotbollen räddar mig mot kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0