boom boom pow

Helt plötsligt nu efter jag skrivit mitt tidigare otroligt kort inlägg fick jag lyst att göra någon dunder hit till inlägg, som det inte kommer att bli, men jag kämpar på. Jag har haft en sån där halv bra dag då allting har stått mitt imellan, inte varit allt för bra och inte dåligt heller för den delen. På skolsidan är allting bara segt just nu och det går så trögt, ni känns det verkligen att det är slutet av terminen för nu börjar jag bli otroligt skoltrött, matakuten är ju som sagt på vår skola och tack vare Julia så har jag blivit indragen i intervjuer, bra där...
Efter skolan idag så tog jag och julia oss ner på stan och kollade runt lite, vi träffade på Hanna, så det blev en sväng med henne, det blev också en inhandlad kjol och ett linne för min del. Träffade älskade Nova på stan också, det gjorde min dag.
Blev sen bråttom hem för att vi skulle och grilla med klassen, det var mysigt ända tills det började regna och alla drog sig hemåt, efter det har det bara blivit datan, ska äta någonting nu för det blev inte så klokt förut och nu tycker en quiz på facebook att jag är elegant på mittfältet, ungefär den position där jag är sämst, bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0