you don´t know

Hade himlans problem att soma igår precis som ikväll, klockan är snart ett och inte en tanke på att sova har jag, men jag vet... då få jag ta smällen imorgon. Dagen i skolan var helt okej och det hände väl inte så mycket, ingenting alls faktiskt. Kom hem runt två, då tog jag bara det lugnt och pluggade, har ett arbete som skall vara inne på torsdag och jag har knappt börjat, för jag har inte en aning om vad jag ska skriva om, några förslag, skall argumentera för och mot på svenskan? Hela familjen åkte sen in till stan där  det kändes som om vi bara drällde omkring och inte gjorde någonting klokt alls. Kvällen blev det inte så mycket av, sov två timmar och det är anledningen till att jag inte kan somna nu.

tänk att stå ensam kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0