vi tre

En uppdatering här ja, idag har jag... det känns som om jag har gjort sjukt mycket saker idag, men det har jag inte. Jag har spelat fotboll i tre och en halv timme, egentligen skulle det bara bli en och en halv, men sen så frågade u-laget om jag kunde  vara med och spela så självklart. Men efter var jag dock så slut i hela kroppen, så det fick bli ett varmt bad och kebab när jag kom hem.
Sen var det bara snabbt att fixa i ordning sig och hem till Elin, när man kommer dit så är dem ju självklart inte färdiga, så jag fick vänta på dem i hundra år, vi körde vår gamla traditionella cykling, med mig i korgen och Julia på pakken, Elin cyklar, till mcdonalds för Elin skulle tydligen äta, en gång till ikväll?
Vi gick sen hem till Rickard och tog det chill helt enkelt, en kort sammanattning av en lång dag.

 

och föresten, VICKAN ÄR HEMMMAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0