tiden rinnner ifrån oss

Vad dålig jag blev på att uppdatera, men hur som helst, fredagen behöver vi  inte ens prata om, hemsk dag och jag kände verkligen att fredagen den trettonde vill mig någonting ont.
Dagen idag då? Har varit helt annorlunda, har varit utanför dörren en gång idag och det varnär vi tränade boxning med fotbollslaget, jobbigt men mycket roligt.
Kvällen har tillbringats framför tv:n, men melodifestivalen och wallander rullandes, melodifestivalen jag vet inte riktigt vad jag skall säga om den faktiskt och wallander är ju bara så otroligt bra, imorgon blir det beck också!
Skall sova om en stund så att jag orkar upp imorgon, imorgon är det träningsmatch ute i rävhagen, ska bli kul.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0