summer times

Pluggandet står mig just nu över huvudet, har tagit en pause för tillfället, men det är veklligen otroligt mycket, mycket tid har ängnats åt svenska redovisningen som är imorgon, men jag börjar känna mig redo nu.
Sen är det öven tusen andra saker, att det aldrig tar slut liksom, längtar tills i sommar då jag slipper att varje dag skriva "idag har jag varit i skolan..." men som i mitt tidigare inlägg, tretton veckor kvar.
När jag cyklade till träningen idag började jag tänka på hur glad jag egentligen är att jag bor här, en underbar sommarstad, tack för det, sommarsommarsommar, ni märker hur jag längtar va?
Men hur som helst, jag har tränat ikväll iallafall och det är så sjukt skönt, för man glömmer verkligen allt annat, skulle nog helst vilja träna hela tiden.
Hej hopp det blev en inlägg men många känslor, det behövs det med... ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0