still here

Äntligen börjar det närma sig den efterlängtade helgen, gud så skoltrött jag börjar bli då, men biter ihop dem sista fjorton veckorna nu, för det är faktiskt så några kvar.
Skolan gick bra och efter skolan ringde Julia mig och jag skulle tydligen följa med henne hem, precis som alla andra dagar den här veckan. Vi gick hem till henne och åt mackor, sen var jag tvungen att dra mig hemåt för att hinna med allt jag skulle hinna med idag, så jag åkte med pappi till affären som jag lovat och vi handlade massa gotti.
Sen var det bara snabbt hem, byta om till träningskläder och cykla ut till p18 och träna. Efter träningen blev det en lång cykeltur hem med Felicia, kan säga att vi måste ha cyklat tusen omvägar men hem kom jag tillslut, helt plötsligt fanns det bara jätte mycket att prata om.
Nu har jag bara ätit mat, duschat och ätit massor med annat gotti som vi har köpt idag. Helg nu snart då och fan så taggad jag är, helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0