something right

Jag börjar nu känns en hemsk panik inför sommaren som man inte borde göra, ännu så har jag inte fixat något sommarjobb och hur många veckor är det kvar... elva tror jag. Förmodligen slutar det så att jag står där när sommaren har börjat och ännu inte fixat någonting, det är dumt av mig, jag som började förbereda mig så tidigt.
Försökte att få ur mig någgonting vettigt till pappa iallafall och hoppas på att han hjälper mig nu, annars går jag väl under eller nåonting.

Denna dag började med att jag var glömsk och glömde kläder till gympan, så inte kunde jag vara med där, istället blev det en trevlig prommenad med Angelica och plugga på tills provet. Aldrig har jag nog varit så nervös som jag var, det var ju inte så att hon skulle hjärntvätta oss om det gick fel... eller? Provet var mycket lättare än vad jag hade tänkt mig och de gick galant och på grund av det blev resten av dagen lyckad, med mitt goda humör.
Jag måste också berätta att vi ska spela in en film på svenskan, kul va? Jag, Rickard och Mattias har satt ihop bästaa handlingen och man kan ju bara hoppas på att det blir vår handling som röstas fram av övriga klassen.
Är helt slut i kroppen och därför blev det ingen träning nu ikväll heller, behöver nog vila innan jag brister totalt, snart är det helg också, tack för det, vi tänkte göra denna helg till en av dem bästa på länge och nu hoppas jag på lyckande. Hur otaggad jag nu än är. Tänker sova i tid också, duktig amanda.

jag har försökt
tänka bort dig
på alla sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0