som jag hade dig förut

Imorse gick det väl relativt bra att komma upp ur sängen, till slut iallafall, det blev liksom sådär sent som det brukar bli. Skoldagen gick bra iallafall, fick ut lite av vad vi egentligen vill göra med svenskan eftersom det varit så rörigt, så nu skall vi väl vara på banan igen. Efter skolan mötte jag upp Victoria, vi tog bussen till stan där vi träffade mina föräldrar köpte ett par byxor och en söt tröja eller blus är det nog.
Sen lämnade vi mina föräldrar och träffade per, vi tre tog en mysig fika på ringduvan och pratade lite. Fick sen jätte bråttom, pappa kom och hämtade mig, han  körde mig ut till p18 där vi skulle laga mat med fotbollslaget och ha lite teori, kolla på lite olika anfall och sånt från fotbollsmatcher, tyckte det var en alldeles utmärkt träning, lugn och bra. Nu har jag pluggat lite grekist mytologi  som det är prov på imorgon, toppen!
Ska sova snart, orkar inte med att vara så trött på morgonen, jag ser ju hemsk ut i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0