right now

ojojoj, här finns det mycket att skriva om. Gårdagen då? var väl inte så speciell, en helt vanlig torsdag med skola och träning, kände igår efter träningen hur slut jag var i kroppen, så jag somnade rätt gott efter ett samtal.

Idag har det varit betydligt mer saker, gick i skolan och kände när jag kom hem hur slut jag var och att jag bara ville sova, men det hade jag verkligen inte tid med, så jag cyklade iväg til stan där jag träffade Julia och Victoria. Vi jagade hela stan runt efter present till Felicia och något att ha på sig till kvällen, köpte en tröja ifrån odd molly till mig själv och underkläder till Felicia. sen blev det bråttom, vi måste ha sölat på stan eller någonting, för helt plötsligt blev klockan jätte mycket och jag skyndade mig hem, duschade och fixade i ordning mig, sen bort till Victoria, när jag kom till Victoria så var dem inte färdiga än och då var klockan så mycket att vi skulle vara hos Felicia.
Men si sådär en halvtimma sent rullade vi in hos Felicia, gjorde inte så mycket att vi kom sent som tur är, vi t mat och hade det jätte trevligt. Sen gick vi bort och började festen hemma hos Niklas, men jag tog mig hemåt i rimlig tid, skall trots allt upp och spela fotboll imorgon, träningsmatch.
Sen imorgon blir det någon form av middag här hos mig, innan vi drar iväg på andra äventyr, vi hörs imorgon bloggen,nu måste jag sova så att jag orkar upp, loooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0