PARTYYYYY

Facebook har blivit som något slags ställe där man får reda på allt, så känner ni att ni ligge efter ibland, skaffa facebook! Nej men det är faktiskt så, där får man nu för tiden reda på alla "nyheter" snart behöver man väl inte ens prata med varandra.

Idag var skolan super, det är fredag  så skulle det kunna bli bättre? det enda som saknades var Helena, men det fungerade det med. När jag slutat satt Julia och väntade på mig, så i gick hem till mig och roade oss med sunes jul, sen fick vi helt plötsligt någon fix idé om att vi skulle till karamellboden och köpa godis (dit är det hur långt som helst) men vi tog oss dit och sen hem till Julia, där vi fixade i ordning oss, sen körde min snällliii pappi oss ut till martebo, där det inte var annat än PARTY, Ceda som precis fyllt arton, Grattis! Jätte kul var det där faktiskt, roligare än vad jag hade trott, så det var värt att åka dem där milen för det.
Nu sitter jag här med min godispåse från tidigare idag och det tjuter något så otroligt i mina öron, vad nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0