Julia Nilsson

Slocknade som sagt rätt tidigt igår, resultat blev det, jag har varit otroligt pigg i skolan idag plus en skön dag, så dagen gick fort. Efter skolan mötte jag upp Julia, vi tog den förbaskade bussen till stan och gjorde lite ärender, vi tog även en fika på ringduvan, mycket prat blev det, egentligen skulle Vickan också varit med men hon ligger hemma och är sjuk, då hade det blivit ännu mer prat. Vi tog en sväng hemförbi henne också, kollade till hur hon mådde och köpte hem mat till henne. Vi träffade hela familjen på stan och det blev ett inköp av ett par byxor för min del, dem byxorna jag velat ha jätte länge nu, tack för det!
Mamma körde hem oss till Julia, vi åt mat och gjorde om designen i bloggen som ni kanske ser. Vi har även kollat på så otroligt meningslösa klipp på youtube, har så jävla kul tillsammans om man får säga så och snart har vi umgåtts i två år utan att haft något uppehåll överhuvudtagen, hela två år, det är otroligt! Det får firas med tårta precis som förra året.
Julia följde mig till södervärn där jag hämtade min cykel sen gick jag hem, måste få klart svenska arbetet som skall in imorgon, kämpa på bara, snart klart...
Jag och Julia skall lämna in våra CV imorgon, något efter alla andra men det ordnar sig, skulle varit bra med ett sommar jobb, har ju ändå kvar barnbidraget en sommar till, men hade varit skönt med lite pengar ut över det.
Men nu skall jag mysa ner mig med någonting gott i soffan och skriva färdigt mitt arbete.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0